maandag 31 december 2012

Zelfmaakcadeau #2: voor het neefje van zestien

Toen ik zestien was, kreeg mijn oudste zus haar eerste baby. Nu is die eerste baby gewoon zelf al zestien! Binnenkort kan hij dus komen babysitten op onze baby('s). Hoe zot is dat!
 
 
Maar jongens van zestien, wat mààkt een mens daarvoor! Die zitten toch heel de tijd achter hun laptop en als ze daar niet zitten, zijn ze aan het sms'en..
 
Ha! Wacht eens efkes...


Een laptoptas en een gsm-zakje, aja!

In dikke vilt en met een festonsteek vastgezet. Dat viel eigenlijk nog goed mee om te maken.

De velcro om de laptoptas open en dicht te doen had ik er nog niet opgekleefd, omdat ik niet wist hoe groot of hoe dik zijn laptop was. Té groot, zo bleek achteraf, ik zal nog een laptoptas moeten maken. Of hij moet een nieuwe laptop kopen, dat kan ook natuurlijk.

Mijn wederhelft brandde ook nog een cd met 16 klassiekers die elke jongen van 16 zou moeten kennen en klaar was deze kees!

Morgen: derde en laatste deel van deze reeks. Deel 1 lees je hier.

5 opmerkingen:

Mme Zsazsa zei

Tof!!
Ik zou ook wel graag die 16 klassiekers willen weten! :)

Sid Frisjes zei

Hier van't zelfde wat die 16 klassiers betreft al was het maar omdat ik met die wederhelft samen 16 was en op café ging en dusdanig weet of hij nu aan het valsspelen is.

Fo zei

Tof idee! Dat ga ik onthouden :)

gerhilde maakt zei

Mooi! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat jij dan voor cadeautjes hebt gekregen, of waren jullie de enigen die deden van zelfmaak?

Annelyse zei

Ferm (in de winkel vragen ze daar héél veel centen voor)