donderdag 20 december 2012

Sarah staat achter

Oei, oei. Dat is hier maar een triestige bedoening, de laatste tijd, ik weet het. 't Is nochtans niet dat ik de hele dag misselijk in de zetel lig of geen poot kan uitsteken door zwangerschapsvermoeidheid: het tegendeel is waar!

Ik loop over van energie (meestal toch), de dagen vliegen voorbij en er staat nog zoveel op mijn lijstje. Dingen die volgende week alweer afgevinkt zullen zijn, dus dat komt allemaal in orde.

Maar in tussentijd ben ik druk bezig met -oh, verrassing- de kerstcadeautjes. Toch hoef ik niet veel winkels af te schuimen, buiten de Ava en de Banier: we maken de meeste cadeautjes namelijk zelf dit jaar. (By the way, dat klinkt stukken makkelijker dan het eigenlijk is. Maar het wordt zo leuk!)

Nu wil ik graag wel foto's tonen van al die dingen in de maak, maar daarvoor zal u nog even moeten wachten tot volgende week. 't Is dat de ontvangers van al die cadeaus hier ook meelezen, natuurlijk.

Weet u wat, ik zet hier alvast een andere foto. Kwestie van toch nog even in de kerststemming te komen.


Anna heeft het kerstlichtjes-gen alvast van mij geërfd. Dat betekent dat we toch al zeker één jaar in de meerderheid zijn hier. Hoera! :-)

3 opmerkingen:

kelly zei

:) ben nu al benieuwd naar die zelfmaakkado's!!

Anoniem zei

dag sarah,
vanavond stonden er 2 (!) secret santa delivery boys aan mijn deur met een prachtig pakket... van jou!!!
ik ben superblij met je ideeën en de uitvoering ervan. eerst even de kerstfeestelijkheden afwerken nu, en dan wijd ik een uitgebreide post op mijn blog aan al je leuke maaksels en bedenksels :)
nog eens een hele dikke merci (ook aan je helpers) en nog een fijne kerst, eva x

Sarah zei

Ooh, Eva, dat is héél graag gedaan! Ik ben blij dat je er blij mee bent, geniet ervan xx