woensdag 7 maart 2012

Nee, maar dat klopt niet hoor.

Wat hoorde mijn oor vanochtend op de radio? EuroDisneyLandParkParijs bestaat twintig jaar. Maar dat klopt dus niet, hoor. Dat is nog maar net opengegaan, het zit nog krakend vers in mijn geheugen. Ze zullen dat daar toch nog eens goed moeten dubbelchecken, want dat bestaat dus echt nog maar een jaar of drie. Oké, dan, misschien vier. Màximum.

En die mannen van Pearl Jam, die zijn toch nog maar een paar maanden geleden uit de hitlijsten gekegeld? En Madonna, die zit echt wel strak in haar vel voor haar leeftijd, vind ik. Trouwens, betalen met euro's, dat is toch ook nog vrij recent? Grote bedragen tel ik trouwens nog altijd in Belgische frange. En dat Fredje goud won in het Olympische zwembad, ik weet nog preciés waar ik toen was. Nog niet zo heel lang geleden dus. (In een café, mijn eerste mazout aan het drinken, als u het per se moet weten.)

Nee, maar serieus, dat moet toch allemaal echt nog eens grondig nagekeken worden in het Grote Archief van de Hele Wereld, hoor. Want zo oud kan ik dus écht nog niet zijn.

6 opmerkingen:

Riet (Leven met Liv) zei

Zwijg. Stil.
Hier wordt er deze week eentje 3! Wat betekent dat ik er... oh jee. Niet verder vertellen hè.

Oon zei

Ik had dat toen ze het deze week over de Herald of Free Enterprise hadden. 25 jaar al. En ik herinner me dat. Ik zie me nog staan op de speelplaats. 25 jaar...

Linda zei

'Ze' hebben ongelijk. Ik verdenk 'ze' van een complot.
Het gebeurde natuurlijk allemaal pas kort geleden, dus wees gerust en voel je jong :-)

Uschi zei

Hahaha - heb ik ook geregeld voor :-). Denk trouwens dat ik toen in datzelfde café was (Double Deuce?) en herinner het me ook nog alsof't een 2 tal jaar geleden was!
Uschi

JJ zei

Jep. Herkenbaar!

Ik heb dat zelfs als ik de geboortejaren zie van mensen.
Die kan toch nog geen student zijn/alleen wonen/... want die is geboren in ...
Ow wacht, toch wel :p

En overlaatst ook, dat het 15 jaar geleden was dat de elfstedentocht geschaatst was. Dat kan geen waar zijn, dat was eergisteren ongeveer ;)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Jammer genoeg was ik 22 toen Eurodisney open is gegaan. Zucht, onnodig te vertellen dat ik oud word. :-)