woensdag 12 januari 2011

Op de kop




Precies vijfenzeventig dagen zijn we vandaag getrouwd. Hoera! En net vandaag passeerde dit liedje nog eens de revue in onze cd-speler. Het is het nummer dat we lekker luid draaiden in het districtshuis, toen de grapjas-schepen was uitgebabbeld, we onze ringen omhadden en we onze handtekening zetten onder het Officiële Document. De zaal vulde zich in een mum van tijd met breed glimlachende mensen.

En toen het liedje daarstraks begon liet ik prompt de strijk vallen om mijn lief man eens goed vast te pakken voor een danske. Het ging alleen net iéts moeilijker dan vijfenzeventig dagen geleden, met die bult ertussen, maar dat geeft niet.

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen: trouwen is heerlijk!

7 opmerkingen:

Miss K zei

zo schoon!
en ge weet het he: de goeie kandidaten mijn kant uitsturen, ik heb nog een vacature openstaan :)

Tess zei

Oh smelt!

liesetje zei

Ik volg je sinds gisteren. En ben al wat pagina's gaan lezen. Leuk blog! Je hebt een heel leuk leven! :)

Emma en Mona zei

Hoe lief!

knofje zei

Gefeliciteerd met de 75e dag ;)
Heerlijk, die liedjes van Nina Simome..

pumps & luiers zei

perfect met een superliedje

Astrid zei

En dansen met een bult is ook heerlijk. Echt. Lastig. Maar heerlijk.

En dan ga je dansen zonder bult. Met een kleine. Die zich zonder vragen gewoon tussen jullie in gaat wurmen. En dat is dan ook weer heerlijk.

75 dagen. Joepie! (tis alweer meer inmiddels, maar ach).