zondag 30 januari 2011

Nachtelijk vertier

Deze dagen ben ik gedoemd tot strikte structuur en slapen, véél slapen. En vooral: op tijd gaan slapen. Er zit niks anders op dan naar dat lijf van mij te luisteren. Anders moet ik het de volgende dag bekopen, dus doe ik (meestal) braafjes wat mijn lichaam mij influistert.

Maar 's nachts, na het standaard toiletbezoek om klokslag half vijf, dan geniet ik van een gestolen moment waar niemand anders iets mee te maken heeft. Dan is hij/zij even van mij alleen. Dan leg ik mijn handen op mijn buik en volg ik wat er daar vanbinnen allemaal gebeurt. En dan draait de baby soms een hele kwartslag op enkele minuten tijd. Of dan bouwt hij/zij daarbinnen een feestje met handen en voeten tegelijk. Een zalig gevoel.

Ik hoop alleen dat het geen gabber wordt, die baby van ons.

5 opmerkingen:

B. zei

Super! Geniet er maar van!
xxx

vermiljoen zei

haptonomie is blijkbaar helemaal je ding!

Tess zei

Oooh, dat klinkt heerlijk!
Geniet er inderdaad nog ten volle van!

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCA

Jopla, dat is voor een hele avond!

Sarah zei

Wow, Vermiljoen, dat moest ik wel even opzoeken. Zo had ik het trouwens nog niet bekeken.

En Anoniem, hellup!