maandag 31 januari 2011

I have a dream... of wacht eens... zeven dromen

- dat ik op een ochtend opsta en dat de zolder gerenoveerd is
- dat de nieuwe badkamer er al is
- dat ik aan niets anders hoef te denken dan aan welk schattig dingetje ik nu weer eens zou gaan maken voor mini-me
- dat ik het hele huis een grondige poetsbeurt kan geven
- dat ik nog eens kan gaan slapen zonder de wekker te zetten
- dat er al een echte kinderkamer is
- dat ik zonder jas naar buiten kan

Begrijp me niet verkeerd, he, ik klààg niet, ik droom alleen maar.
Maar eerst is het nog een maand lang keihard werken voor het nieuwe boek en de leukste weetjes opsnorren over de belangrijkste bezienswaardigheden van Antwerpen.

Go me, go me, go me!

4 opmerkingen:

Pieter zei

die vijfde droom zal ongetwijfeld uitkomen als het boeleke er is. geen wekker meer nodig...

knofje zei

Go Sarah, go Sarah, go Sarah!! ;)

Sarah zei

Jamaar Pieter, ik bedoelde wel nog voor die baby er is he. Liefst.

Knofje: you cheerleader you ;-)

pumps & luiers zei

ik droom mee...