vrijdag 24 december 2010

Stiller. Trager. Rustiger.

De winter maakt vanzelf het onderscheid tussen wat belangrijk is. En vooral: wat niet.

Dus maken we het hierbinnen extra gezellig met ons kerstdiner-voor-twee en hopen we dat het morgen beter gaat. Tot dan doen we maar even zoals de kleinste van ons drieën: lekker warm binnenblijven. Niet dat we iets anders van plan waren vandaag, maar nu moét het wel. En dan steken we kaarsjes aan en luisteren we naar Sigur Rós en dan doen we alsof we echt in Ijsland zitten. Een maand of zes, ongeveer, dat lijkt me een strak plan.


Aan iedereen een warm winters feest zonder blik- of andere schade gewenst!

4 opmerkingen:

Tess zei

Ik hoop dat jullie een gezellig feestje gehad hebben, met jullie drietjes.

Ik wens je een zalige tweede kerst en een ongelooflijk fantastisch nieuw jaar, gewoon omdat je het zo verdient. :-)

Ruth zei

Heerlijk liedje hé! Mijn CD van Sigur Rós speelt ook al heel de week in de auto.
Zalig Kerstfeest!

pumps & luiers zei

fijne kerstdagen voor gans de familie!

Ellen zei

Ik wens jullie nog prettige feestdagen!