zaterdag 16 oktober 2010

Sky high


Marble Sounds - "Sky High" from nouvelle cuisine on Vimeo.

Na het laagste dal in de trouwvoorbereidingen, heb ik gisteren tegelijk ook de hoogste piek beleefd, denk ik. Nadat ik mezelf bijna drie volle dagen te pletter zocht naar een kleedje in zowat élke winkel in Antwerpen, Hasselt, Turnhout én Herentals, zag ik het efkes niet meer zitten.

Nee, ik wil geen kant.
Nee, ik wil geen corset.
Nee, ik wil geen taftzijde.
Nee, ik wil geen prinsessenjurk.
Nee, ik vind dat niks voor mij.
Nee, ik hoef niet in het wit.
Nee, ik wil geen tralala.
Ja, ik ben de bruid (hum hum).
Ja, het is al over twee weken.
Ja, ik weet dat ik dan niet meer veel tijd heb.
Ja, dat is wel mooi maar zó hard niets voor mij.

Totdat ik na een gouden tip toevallig bij een modeontwerpster belandde die hele eenvoudige maar toch speciale kleedjes maakt. En laat dat nu net datgene zijn waar ik zo hard naar op zoek was, maar nergens vond - ondanks de prima prospectie en geweldige bijstand door mijn zus, mama en schoonmoeder-to-be.

En mijn lief verloofde heeft een supersexy kostuum. En ook iets anders dat ik nog moest regelen komt in orde. Alles valt precies als een puzzel in elkaar.

Bovendien gingen we gisteren naar de ringen kijken. Die worden namelijk gemaakt door het lief van Svens broer, Mieke Dierckx. En ik kon het niet geloven (en zij denk ik ook niet) maar het was er gewoon regelrecht, patat, boenk op! En dat in zo'n sneltempo, echt straf. Trouwens, onlangs poseerde ik met een van haar hangers. Meer op de website (logo door mij, by the way).

Dus u kan zich wel voorstellen dat ik vannacht geslapen heb als een roosje en nu be-hoor-lijk hoog in de wolken vertoef. Hoera, hoera, hoera!

copyright Bert Machielsen

10 opmerkingen:

Eline Du Mongh Photography zei

Dat we het resultaat er maar rap is:)

ben benieuwd


Groetjes
Eline

Nele zei

het klinkt allemaal kei Rock'n Roll, Sarah! (ik ging 2 maanden op voorhand op zoek naar een kleedje -dat uiteindelijk een broek werd- dus ik kan het me voorstellen)
erreg benieuwd naar de foto's. ja toch he, we krijgen toch foto's?

dion zei

Wauw.. da's lekker wegstrepen, zo richting de Grote Dag!! Slaap lekker nog even! ;P

Barbara zei

Ah, goed zo!
Wat kan je dat toch goed schrijven jij. X

tinneke zei

awesome!

pumps & luiers zei

allé wow, binnen 2 weken al?!?! ben benieuwd!

iheartonbekenden zei

Proficiat!

Veel geluk samen!

Wel een chanceke, zo à la dernière minute een kleed vinden...

joris zei

Super dat alles in z'n plooi valt. Ik ben razendbenieuwd naar jullie twee in trouwornaat! Groetjes, Joris

Catweazle zei

spannend...

Tess zei

Oh zo spannend!
En ik ben verliefd op die ketting, waaauw!