donderdag 15 juli 2010

Ik (hartje) The Fun Theory!

Ik ben gek op originele ideeën die alledaagse dingen een beetje grappiger maken. Daarom ben ik ook zo'n fan van de persoon die op enkele Antwerpse verkeerslichten een sticker kleefde waardoor het stoplicht niet rond maar hartvormig werd. En van guerilla gardening.

Zelf heb ik al dikwijls het plan opgevat om elke dag in stoepkrijt een doordenkertje, mooie of grappige zin op de straat te schrijven (maar het bleef bij een plan... misschien... wie weet... moet ik er gewoon eens aan beginnen). En zo zijn er nog 101 dingen die het leven net een beetje extra pit geven.

Als geweldige ideeën dan ook nog eens op grotere schaal worden uitgewerkt, vind ik het helemààl het einde! Check dit. Er is nog hoop, mensen!





Meer op http://www.thefuntheory.com/!

4 opmerkingen:

Knofje zei

:D Geweldig! Ik ben dol op dit soort projectjes..
And if you'll excuse me, ga ik nu de rest bekjijken!

quirk zei

Jaaaa, de funtheory is echt te gek! En je ziet meteen dat het werkt, dat is zo leuk. Zouden ze hier ook eens moeten doen!

caramieke zei

Haha die piano stairs, geweldig gewoon!

Anoniem zei

igor heeft de stop hammertime ook gevonden :)