zaterdag 8 mei 2010

Back to life, back to reality

Even serieus nu, over welgeteld 30 dagen moet ik mijn eindwerk voorstellen aan de jury. Dertig! Ik heb nog wat geschetst, er zijn al enkele dingen klaar, maar er zijn nog véél meer dingen niet klaar. Maar: gene paniek, een deadline is voor mij de beste remedie. Dus als u me dan nu wilt excuseren, dan trek ik me de komende maand terug in mijn kluizenaarshol (lees: de grote houten tafel bij ons thuis) en dan vlieg ik er tegen 300 per uur tegenaan!

De bommaatjes en ik groeten u!


PS: o ja, voor de curieuzeneuzen onder u: dinsdag het vervolg van het Sven-verhaal!

3 opmerkingen:

Janina Modaal zei

Lieve omaatjes!

Mijn eindwerk moet binnen 4 dagen klaar zijn, dus ik zou beter ook nog wat verder doen :).

succes ermeei

Appelstien zei

Zien er echt schatjes van omaatjes uit ja! Succes met de laatste loodjes!

Trude zei

Heel veel succes met het eindwerk en met het aankomende kluizenaarsbestaan. Deze oude dametjes zien er alvast geweldig goed uit!