woensdag 23 december 2009

Meet Irma, Maria, Zulma & Germaine

Dankzij jullie massale suggesties hebben de Vier Bomma's nu ook echt een naam! Het was moeilijk om te kiezen, maar moeilijk gaat ook, nietwaar. 

Hierbij, speciaal voor jullie, een sneak preview van de Super Senior Bomma Heroes! Ze hebben allemaal een speciale superpower. Wat ze daarmee precies gaan doen, kan ik pas later -als het eindwerk klaar is- laten zien. Vooral omdat ik eigenlijk totaal nog geen idéé heb hoe ik dat allemaal in beeld moet gaan brengen. Maar ik werk nu eenmaal het beste onder druk, dus dat komt wel goed. Tot die tijd zal u het nog even met de voorlopige schetsen moeten doen .

Irma kan supersonisch snel breien, Maria kan kung fu met haar sjakkosh, Zulma zweeft aan haar regenkapje alsof het niks is en Germaine.. Tja, Germaine, die brengt de éclairkes rond op haar brommerke want die is eigenlijk te ehm.. voluptueus om iets met een superpower te kunnen doen. Maar kom, éclairkes zijn ook belangrijk in het leven!


klik op de afbeelding voor de grote versie

8 opmerkingen:

Eefje zei

oeps
Irma was precies heeel populair
Die heb je zelfs 2 keer.
Knap gevonden

Sarah zei

waar, waar? :-)
't is aangepast, merci voor je oplettendheid!

Hélène zei

Ik ben nu al fan van Irma ...
supersonisch breien da's iets voor mij! Ik kijk uit naar haar verhalen!alhoewel Germaine met haar éclairkes ...dat is ook niet slecht !
groetjes,
Hélène-van-Line-en-Sarah-en-Esther

Octavie zei

Ik moet ontzettend lachen om Germaine. Geweldig:)

caramieke zei

Knap werk, echt leuk!

Astrid zei

Die op die brommer ziet er echt geweldig uit. En die die aan haar kapje zweeft vinnik ook briljant. Ja. Wauw.
Gaaf hoor!

Els zei

Ik vind ze nu al supergrappig! Doet me denken aan een programma uit mijn kindertijd. 'k Geloof dat het "Supergran" noemde, 't ging over een pittige oma met een Schotse baret die op zo'n moto met aanhangwagentje opzij (hoe noemde da) reed... veel meer herinner ik mij er niet van, buiten dat ik het tof vond...

Reinhilde zei

en waar zijn de bompa's???
Alvast, het was gieren toen ik dit las!