zondag 15 november 2009

Help. En de foto volgt. (Of niet.)

Help ja. Help want de week vliegt tegen driehonderd per uur voorbij en nu is het alwéér zondagavond en heb ik alwéér niks fatsoenlijks geschreven hier. Ik hoop niet dat ik een zondagsblogger wordt. Zo eentje die veel te traag maar hardnekkig in het middenbaanvak blijft rondhangen. Nee, het komt goed. Ik beloof beterschap, lieve lezers.

Nu even een chronologische opsomming van mijn week. Hopelijk leest dat niet even saai als het klinkt. Foto's volgen. Nu even geen tijd voor.

Donderdag mocht ik met Marie, de mama van Kleine Clarisse, naar haar grootmoeder, all the way in Poperinge. Té schattig trouwens, die kleine Clarisse! En het omaatje ook, eigenlijk, nu ik erover nadenk. Het was een boeiende middag. Foto volgt.

Zaterdag en zondag had mijn lief mij 'geboekt'. Ik moest het weekend vrijhouden want Sven had vanalles gepland voor mij! Bij wijze van verrassing want ik verjaar woensdag (oh, ja! u heeft dus nog net de tijd om een kaartje op de bus te doen!).

In elk geval, we trokken zaterdag naar het Magrittemuseum in Brussel! Helaas was er geen ontbijt inbegrepen (wat ik stiekem wel had gedacht, haha) dus stuurde onze hongerige maag ons in sneltempo door dit overvolle, donkere, maar knappe museum. Om toch weer iets te kopen in de museumshop. Om daarna toch weer op het Vossenplein te belanden. Op de rommelmarkt, waar we toch weer niets kochten. Om dan in café de Brocante een degelijke Vlaamsche Lunch op te smikkelen.
Foto volgt niet (lees: regenweer, dus toestel niet meegenomen, maar een uur later toch stralende zon gd*$! ), maar het was wel een supergezellige middag. Zo eentje waardoor ik weer eventjes tien jaar terug in de tijd werd gekatapulteerd. Heerlijk!

Helaas werd mijn lief tijdens de dag zieker en zieker, dus we zijn redelijk vroeg terug naar huis gegaan en lekker in bed gekropen. Nee, dat is niét wat u denkt, dat is wél waar de tv tegenwoordig staat. Anyway, drie films gezien, mensen, drié films! En ik ben geen één keer in slaap gevallen. Hoera! En de verrassingsactiviteit van vandaag was wegens ziekte ook uitgesteld dus heb ik lekker thuis gewerkt. Aan de nieuwjaarskaart, dames en heren, jawel. Foto volgt!

PS: voor iedereen die van plan was een cadeau te kopen voor mijn verjaring: niet doen! Ik heb besloten dat ik eigenlijk gewoon liever iets leuks met u ga doen, in plaats van dat u zich in bochten moet wringen om toch maar weer een gepast geschenkje te vinden. Dus, denk: boswandeling, winterpicknick, avondje uit, ... Hoe klinkt dat? Geitenwollensokkerig? Of valt het nog mee?

3 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Als ik me niet vergis is er nog een vorig verjaardag (Evi) waar we nog iets voor moeten doen... maar toch... iets leuks ben ik altijd voor te vinden.

Cyriel zei

Leuk idee om zoiets voor je verjaardag te vragen.
Deed ik dit jaar ook: maakte er afgelopen vrijdag een trouwfeestje van... :-)

muriel zei

toen ik 'járen' geleden 30 werd, heb ik ook niets gevraagd voor mijn verjaring. Had alles wat mijn hartje begeerde, vervolgens heerlijk etentje getrakteerd aan beste vrienden: voelde zoooo goed! Echt een aanrader. Niks geen geitenwollensokken en who cares!