zaterdag 24 oktober 2009

I love Line

Diep in Limburg werden we verwacht voor den apéro bij de bomma van een andere Sarah. Een bomma die zo lief was mij te willen adopteren omdat ik zelf geen grootouders meer heb. Een ferme madam die zo graag vertelde, waardoor ik er binnenkort nog eens naartoe moet, want mijn geluidsrecordertje was al voor de hoofdschotel volgepraat. Een lieve vrouw omringd door een pracht van een tuin en heerlijke (klein)dochters. Een ongelofelijk creatieve dame met een huis propvol knappe schilderijen, schattige boekjes en inventieve creaties.

Ik ben nog maar pas begonnen aan mijn eindwerk, maar ik weet nu al dat ik er het beste onderwerp ooit heb uitgepikt.

2 opmerkingen:

Hélène zei

Het is leuk er een lief "nichtje" bij te hebben !
Hélène, mama van die andere Sarah

sarah zei

Ik kan niet wachten om te zien wat j'er van maakt!