maandag 15 september 2008

Dat kun je écht niet zelf bedenken

Stel je voor. Een overvol tankstation op een koude maar zonnige dag. Iedereen is goedgezind, ondanks de lange rij aan de kassa. Mensen kijken wat rond, naar buiten, naar elkaar, naar hun broodje. Elke pomp is bezet, met telkens een paar wachtende auto’s erachter.

Een lichtjes kalende man, Jeff Hoeybergs-stijl, komt met zijn zwarte cabriolet aangesjeesd. Hij tankt en stapt weer in. Met veel schwung geeft hij een draai aan zijn stuur en wilt hij zijn bocht nemen.

De slang van de pomp waar hij zonet aan stond te tanken rekt en rekt en rekt en reeeeeeekt… TOEK-BATS! De slang met handgreep vliegt met een ruk van de pomp af richting plafond en komt dan KLEDEDDER neer naast –gelukkig niet in- de cabrio.

Blijkt dus dat de man de slang nét iets te laat uit het tankgaatje heeft getrokken. Of beter: hij heeft de slang er helemaal niét uitgehaald! Hij vloekt en tiert en grommelt.
En wat doet de man dan? Hij neemt de leiding vast, rolt deze netjes op en gaat mee aanschuiven aan de kassa. Moet hij nog achteraan in de rij gaan staan! Terwijl iedereen dat gezien had! En hij daar met die slang in zijn handen staat! Ha! Hahaha!

“Ik kom betalen alstublieft, pomp acht. Wat zegt u? Ja, de hele pomp ja.”

Plotseling had iedereen nog maar één ding om naar te kijken. Tanken is nog nooit zo grappig geweest.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar blijft dat filmpje op YOU TUBE?

johanenan zei

Let maar op, volgend seizoen op trigger happy!

Anoniem zei

ik heb mij altijd al afgevraagd waarom je filmpjes moet kunnen maken met een gsm... Now I know.

Anoniem zei

schitterend!

Sid Frisjes zei

Ik geloof er niks van :-)

hahaha

Anoniem zei

Fantastisch! Maar niet voor die man natuurlijk...

Anoniem zei

'Peppi en kokki, kokki en peppi,...'

Mme Zsazsa zei

Whahhaa ik lig in een deuk.
Ik had voorzekers in mijn broek gedaan.