vrijdag 1 augustus 2008

Teveel eer


Goh! Ik wil niet opscheppen maar ik word hier met awards rond mijn oren geslagen (door Coolinary, Sprokkels en Olijfje meer bepaald). Bedankt! Echt teveel eer, maar echt bedankt.

Eerst wilde ik er niet echt aan meedoen omdat ik het logo eigenlijk een beetje speciaal vind. En ik zet nu eenmaal graag enkel dingen die ik echt mooi vind op mijn webstek (hoe verbloemend kan je zijn). Bij deze dus eerst en vooral een oproep om volgend jaar een ander logo te kiezen. Ik ken wel iemand die dat leuk vindt om te maken. Hehe.

En dan gaan we nu live over naar het Uitreiken der Awards. Eerst en vooral even zeggen dat in mijn linkenlijst staan eigenlijk op hetzelfde neerkomt als een award krijgen. En bovendien heb ik onlangs nog zo'n stukje gemaakt met inspirerende sites. Maar goed. Ik doe het met plezier nog een keertje over:

- Mme. Zsazsa
En niet alleen omdat ze mijn lief geweldig knap vindt (hij spreekt er nog over) maar omdat ze allemaal dingetjes maakt en bedenkt waar ik alleen maar jaloers op kan zijn. Ik wacht vol spanning op de eerste workshops.

- Nina in vorm
Die kleurtjes! Dat keramiek! Zou soms misschien een beetje too much zijn voor mijn eigen interieur maar ik word helemaal vrolijk van deze blog.

- Octavie
Al lang voor ze die superlieve, supermotiverende mega-reclamestunt voor mij uithaalde zou ze in dit lijstje hebben gestaan. Mooie woorden, hele grappige tekeningetjes. Een lust voor het oog.

- Olijfje of moet ik nu eigenlijk Susy zeggen?
Een beetje een gekke Hollandse die vrijwillig tien minuten met een nieuw tasje op YouTube heen en weer zit te lopen. Met schatjes van kinderen. En veel (zelf)relativering. En daar hou ik van.

- Zinloos
Zinloos, zinloos? Ik vind dit helemaal niet zinloos! Ik vind dit gewoon héél hard lachen. En mannen met humor, daar hou ik ook van. En het is ook handig om te laten zien aan mijn lief dat mannen met kinderen best wel cool kunnen zijn.

- Esther
Straffe madam. Eerlijk en mooi geschreven.

En ja, dat zijn er maar zes, ik heb het ook gezien, maar daar hou ik het bij. Laat de zevende award maar zijn voor iedereen die een weblog heeft maar er zelden iets op schrijft en daar het komende jaar verandering in brengt. Want ik zit me nondepietjes suf te klikken op mijn linkenlijst, verandert er maanden niets!
Als u uw uiterste best doet, wint ù volgend jaar misschien ook wel zo'n award. Zo eentje mét een leuk logootje. Ha!

Of nee, ik geef mijn laatste award aan Coolinary: lekkere recepten, kook(boeken)tips en er valt met de regelmaat van de klok iets te winnen. Ies naajs!

10 opmerkingen:

joris zei

Dag Sarah. Ik heb mij voorgenomen om terug actief te bloggen en ben vanmorgen gestart met een nieuwe blog. Hopelijk krijg ik volgend jaar een award.

esther zei

Superdepuper, een award! :)
Maar uhm, sarah, wat is een 'straffe madam'? Betekent dat iets goeds? :)

Sarah zei

Joris, veel succes!

Graag gedaan Esther!
Natuuuuurlijk is dat iets goeds! Dat wil zeggen: een bewonderenswaardige, sterke vrouw die het leven recht in de ogen kijkt. Ofzoiets :)

Miss K zei

Hoera! Bravo! Applaus! Meer Van Dat!

Sid Frisjes zei

Fuck... nu moet ik er toch niet weer 7 zoeken hé?

Merci

Mme Zsazsa zei

Merci merci!

Anoniem zei

Wát ben ik?????

;)

Anoniem zei

Wat ben je toch een schatje:)
En ja, het is inderdaad een eh apart plaatje, die award. Met een spelfout ook nogal eens. Heel jammer dat ik niet kan uploaden op 't moment. Ja, heel jammer;)

Anoniem zei

hahaha, een beetje speciaal. brillant verwoord!

Anoniem zei

Wat leuk! Dat is nog eens iets om voor van vakantie thuis te komen... Normaal gesproken ben ik niet zo van de doorgeefstokjes en kettingbrieven en dat soort dingen. Daar ben ik uiteraard veel te volwassen en eigengereid voor ;). Maar ik moet toegeven dat, toen er een tijd geleden ook zo'n awardregen neerviel rond de blogs die ik vaak lees en velen wel twaalf keer een dergelijke award kregen (want: iedereen moest er minstens vijf uitreiken, dus er was overvloed) en ik er niet één, ik toch wel enigszins lichtelijk gekwetst en 'een beetje teleurgesteld' was. Dus, hoewel ik er uiteraard helemaal niet aan hecht, toch duizendmaal dank!