donderdag 15 mei 2008

Het leven is niet eerlijk of waar sommige mensen hun boterham met kaas mee weten te verdienen


Via Drawn! vond ik deze Yeondoo Jung: ik weet niet of Yeondoo een man of een vrouw is, maar deze Koreaan(se) weet dus zijn/haar geld te verdienen met het fotografisch namaken van kindertekeningen.

Man, man, ik wil ook zo'n job! Niet echt nuttig misschien, but hey, er zijn in mijn ogen dan ook maar weinig jobs die echt nuttig-nuttig zijn op wereldschaal.

Jobaanbiedingen in de commentarenbox. Dankuwel.

7 opmerkingen:

Stoffel zei

filmregisseuse die dromen nafilmt?

Anoniem zei

personal-home-decorator van het geslacht Vanlaer (als we ooit de lotto winnen...) ?

Tine zei

Ik lees al een tijdje jouw blog en vind het echt een aangenaam ding! Leuk dus!
Wat deze post betreft, toen ik de tekening en foto zag, dacht ik dus omgekeerd... Een kind dat een foto had nagetekend, grappig!

Anoniem zei

Is in elk geval leuk.

Griet zei

Job in Afrika?
Ie-de-reen dénkt dat het su-per-nuttig is, terwijl het eigenlijk geen reet betekent...
Maar 't is wel tof! (Of mag je dat dan niet plezant vinden?)
x

Sarah zei

@tine: aangename kennismaking! haha, wel grappig dat je dacht dat het omgekeerd was. Zou ook kunnen natuurlijk :)
@b: weet het me te zeggen he ;)
@griet: tuurlijk mag je dat plezant vinden, liefst zelfs! enjoy the C-town girlie x

Sid Frisjes zei

Haha, cool... ik dacht ook dat het omgekeerd was.

en webbekom kids in den humo (maar dat vollledig terzijde)