maandag 21 mei 2007

For your information

Vannacht was ik in de Delhaize alvast het spek voor vanavond aan het kopen, toen ik zag dat een Meisje uit het Verleden (dat ik liefst niet al te vaak meer zie) daar aan de kassa zat. Ze zag er normaal uit (hoewel dat relatief is in haar geval), alleen had ze een houten stokje door haar neus. Ik zei "Ah, Shaka Zulu is hier ook!" en ik heb uit wraak (vanwege vroeger) niets gekocht.

Toen moest ik plots op de leeuwenkooi in Planckendael letten, maar ik had ongelofelijk veel schrik toen die beesten buiten kwamen.

Misschien had ik ze die rat die ik vanochtend zag liggen op mijn fietstocht naar het werk nog kunnen voederen. Echt, een van de eerste dingen die ik vanochtend gezien heb waren de ingewanden van een vers overreden rat. En dat laatste is géén droom. Yech.

1 opmerking:

natsalie zei

wij komen zelfs in ons huis regelmatig halve muisjes tegen. Die zijn wel zo'n 10 keer kleiner dan een rat, maar zo op een nuchtere maag, als vegetariër, er zijn leukere dingen in het leven.