vrijdag 13 oktober 2006

Nummer tweehonderd en één

U wil iets om de vrijdag mee door te komen, zegt u?

Ik laat alvast enkele links uit mijn lijstje "favorieten" op u los. Het zijn vooral "tekenaars", waar ik vooral een tikkeltje jaloers op ben (omdat het vooral dingen zijn die helaas mijn stijl niet zijn en die ik vooral nooit zal kunnen). Maar ook andere dingetjes. U vindt er vast iets naar uw gading.

www.drawn.ca
www.emilianoponzi.com
www.goblinfishpress.com
www.flickr.com/photos/khuan
joesorren.com
www.rednosestudio.com
www.leotimmers.com
www.lestriplettesdebelleville.com (als je niet weet welke film je moet huren vanavond: this is it!)

Happy grasduining!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als dat geen telepathie is, ik vroeg net aan mijn schoonzusje of ik haar dvd van les triplettes nu eens mag lenen. Eigenlijk had ik die animatiefilm al heel lang moeten gezien hebben want mijn neef heeft er aan mee gewerkt met zijn animatiestudio Walking the Dog uit Brussel. Ik ben ongelooflijk, keihard, megafel benieuwd.

Sara.

Sarah zei

En terecht! Het is een PARELTJE! De tekenstijl, het verhaal, de grappen... Ik heb hem al twee keer gezien en ik heb nog niet alle ieniemienie detailkes gezien denk ik.

natsalie zei

Dan ben je nog illustrooper vergeten:
http://www.illustrooper.be/illusall.htm
http://www.flickr.com/photos/illustrooper//

joris zei

Ik heb de film vorig jaar in de cinema gezien. Onze leerlingen begrepen de humor niet altijd maar er zitten hilarische stukjes bij!