maandag 25 september 2006

Lachen / huilen
















Weekendje Diksmuide, weekendje vakantie!
Ondanks het niet al te best geïsoleerde huisje (niet aan te raden met zeven kindjes :) een prachtig weekend meegemaakt.

Het was precies putteke zomer: we hebben de loopgraven aan de Ijzer in onze t-shirt bezocht, met onze voeten in de zee gesprongen en een vlieger opgelaten op het strand, een lekkere kreemgelas gegeten en het aperitief op het terras gedronken.

Er was jammer genoeg ook een ongelofelijk trieste schaduw over het weekend. Mijn nonk Jean (one of my favourites) heeft donderdag een hersenbloeding gekregen. Vanmiddag om 16u is hij gestorven.
Maar ik ben er zeker van dat hij voor al de kleine cadeautjes op ons weekend heeft gezorgd: de zon stopte niet met schijnen, we hebben de geboorte van het kleine kalfje Suzanne mogen meemaken, er kwam zomaar een fanfare voor onze neus voorbij getrokken op de zeedijk en de luchtballon die over ons huisje vloog konden we bijna àànraken.

Bedankt nonk Jean...
Ik moet je trouwens nog trakteren en dat doe ik zeker nog eens, ooit. Beloofd.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer van je nonkel, Sarah. Sterkte.

Een leuk zeeweekend achter de rug blijkbaar. Een kalfje zien geboren worden is altijd wel een unieke belevenis. Als je eens lammetjes wil geboren zien worden moet je in maart 2007 beslist eens tot bij ons komen. Kan je meehelpen...

Sara.

natsalie zei

Veel sterkte Sarah, met het verlies van je nonk Jean.
xxx

Anoniem zei

amai sarah,
Ik snap opeens uw kinderwens. Als de Devoskes zo'n schoon mensjes kunnen voortbrengen zou ik er precies ook niet te lang mee willen wachten...

Ook veel sterkte! Er komen zeker nog mooie cadeautjes van nonk Jean!!

Sid Frisjes zei

Condolences! Zoveel Devoskes, straks steken jullie China voorbij :-)