vrijdag 4 augustus 2006

Witter-dan-wit

Vannacht was ik in de badkamer van John Travolta. Er stond een flacon met witter-dan-wit. Het tegenovergestelde van bruinen-zonder-zon eigenlijk. Ik stond het maar op me te smeren. Ik was heel nieuwsgierig naar het resultaat. Met bruinen-zonder-zon heb ik namelijk niet zo'n goeie ervaringen. Op mijn voeten en armen besloot ik niets te smeren, daar zie ik dit jaar nu eens eindelijk mooi bruin op, dus dat wou ik wel houden zo.

Ik keek wel even raar op toen Sven ook binnenkwam bij John in de badkamer.

Nu weet ik nog altijd niet hoe wit ik geworden ben.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

te lang in de zon gezeten zekerst??!!
B.

Anoniem zei

ik snap er niets van...
een droom?
van john travolta... brrr....akelig

Anoniem zei

hebben ze dat niet in de Hema?

Sarah zei

Jep Kristof dat zijn inderdaad mijn twisted dreams ..

Vorige week zat ik nog op de rand van het bed, klaar om het "vlees te kappen voor de barbecue". Sven zei "och doe dat morgen maar" en toen ben ik maar braafjes terug gaan liggen.

Niet veel daarna was ik ervan overtuigd dat ik mijn bril moest opzetten. Waarom weet ik nog altijd niet. Ik heb even met mijn bril op geslapen dus. Toen ik 's morgens mijn bril anders-dan-anders op mijn nachtkastje zag liggen, wist ik het weer...

Om nog maar te zwijgen over die keer dat ik het aardappelmesje uit de keuken ging halen (ik was een jaar of tien) om "de duiven dood te steken, of nee nee, om het behang af te doen". Gelukkig had ons mama het mesje kunnen afpakken..

Rare dromer he?

Anoniem zei

een vies! een vies!