maandag 28 augustus 2006

Naar de bliksem

Niet alleen de weersvoorspellingen, ook mijn gemoed staat op onweer.

Het is nog niet genoeg dat mijn jeans pas droog is tegen de tijd dat ik terug naar huis ga, ik heb net heel de weg met mijn kap tot vér over mijn ogen gefietst (think Kenny van South Park) -héél sexy- om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat bijna heel mijn haar nog kletsnat is. Verdomde goedkope regenfrakskes ook!

Vond een BMW-trut het trouwens ook hoogstnodig om op het fietspad te parkeren om te telefoneren. Ze weet het sinds net ook. Dat ze een trut is.

Toch één zonnestraaltje op deze *!*/o%*!*grvd* maandag.

:o)

2 opmerkingen:

natsalie zei

ik ben dan wel nog helemaal droog, maar heb wel net een uur file achter de rug door dit str***weer!

Maar gisteren was het dan toch nog eens onverwacht mooi weer. En vanaf dinsdagnamiddag (en waarschijnlijk maar tot woesdag!!) voorspellen ze ook mooi - of toch alleszins droog - weer.
Waar we tegenwoordig al niet tevreden mee moeten zijn: herinneringen en voorspellingen die wellicht niet uitkomen....

Sid Frisjes zei

Ik ben speciaal wat vroeger uit m'n bed gekomen toen ik merkte dat het nog niet regende en zowaar... net voor de storm was ik op het werk, zelfs als eerste van de afdeling.