vrijdag 12 mei 2006

Wie zoekt die vindt


Op Hemelvaartsdag, donderdag 25 mei, en/of vrijdag 26 mei ga ik Sven eens heerlijk verrassen. Wat het zal worden, daarover heb ik nog niks vrijgegeven.

We gaan "iets" doen, maar wat? Duiken of vliegen, adrenaline of slapen?
We gaan "ergens" naartoe, maar waar? Antwerpen of Ouagadougou, Chakamaka of de Ardennen?
We zijn "dan" weg, maar donderdag of vrijdag?

Sven weet nog helemaal van niéts! Misschien kunnen jullie hem op weg helpen? Ik antwoord enkel met "ja" of "nee" :o)

Er branden alvast drie enveloppen met sleutels in mijne sjakkosh! Moesten jullie het écht niet raden...

12 opmerkingen:

.s zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
.s zei

????????????????????????????????
????????????????????????????????
????????????????????????????????
????????????????????????????????

:)

Sarah zei

Wat is die eerste post seg? Wat zou het zijn??????? Wie heeft die erop gezet?

Sid Frisjes zei

Wat was de eerste post want die is weg????

Het is, of een optreden waar hij het bestaan niet van weet... een hot stone/choco massage of een trip naar duitsland

.s zei

Deutschland? Ja, zuper! Ich habe Lust auf ein Eis...

Die eerste post was van mij, maar daar stond hetzelfde in als in die tweede.

Bieke, geef eens een tip?!

Stoffel zei

hmm spannend...

Sarah zei

BIEKE ZEGT ZJUST NIKSKE!!! :D

Sara weet het intussen ook al! Nah :p

Anoniem zei

Tja .S, sorry, maar ik heb duidelijke orders gekregen...
My lips are sealed!
Maar plezant wordt het zeker!! ;o)

B.

.s zei

Pff, als het zo zit: zóóó lekker was die taart nu ook weer niet!

:)

.s zei

Grapje, ze was echt superlekker...

Anoniem zei

oooooh! seeeeg!
Dan maak ik ze de volgende keer met rabarber! Nèh!

;o)

Sid Frisjes zei

weten we al wat meer....
Gaat er iemand naar Dinosaur Jr?
komt zaterdag in het gedrang??

Sarah, mensen maken nog plannen hé :-)