woensdag 22 juni 2005

Let's go swimming in the water..




Zittend aan het zwembad onder een loeiend hete zon in Marokko heb ik er eentje genomen: een Goed Voornemen.

Ik ga minstens één keer per week zwemmen in het Olympisch Zwembad De Wezenberg, vanaf deze week! Morgen begin ik eraan.

Heb me zelfs al een flashy zwembrilleke en een nog flashier biekienieke aangeschaft (vanwege losschietende boven- en onderstukjes tijdens het duiken verkies ik toch een iets steviger, sportiever exemplaartje ;) !

Morele steun en aanmoedigingen altijd welkom :)



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook zo'n brilleke, mag ik dan eens een keertje mee? Mijn muizekracht moet een beetje meer worden...

Sarah zei

Tuurlijk, iedereen welkom! Ik ga wel altijd na het werk (want vlakbij), of in het weekend gaan.

Als je de openingsuren van de Wezenberg wil kennen: sport.antwerpen.be en als je een zwemschema wil raadplegen: www.zwemfed.be!