donderdag 19 mei 2005

De Goed Nieuws Krant

Vanaf nu enkel nog Goed Nieuws voor mij. Ik word depressief van de krant lezen en naar het nieuws kijken. En van nog andere dingen maar daar val ik jullie nu niet mee lastig.

Het Goed Nieuws van donderdag 19 mei. Hoofdpunten:

- Het behang in de Sint-Mattheusstraat raakt redelijk makkelijk verwijderd. Maar één laag in plaats van drie, dat valt mee.
- De zon schijnt. Wat de weermannen ook mogen beweren, de zon blijft van de partij.
- Ik mag met mijn zus Joke mee naar Marokko. Die heeft gratis vliegtickets gewonnen met Studio Brussel vorig jaar.
- Een collega van mij is bevallen van een gezonde zoon met alles erop en eraan, Ruben.
- De slaapkamer in de Sint-Mattheusstraat is na vijf maanden eindelijk af geraakt.
- Sven en ik zijn sinds vorige week al vijf jaar samen! Dat was echt fantastisch, super, geweldig, ongelofelijk leuk. Meer van dat!

Tot zover het Goed Nieuws. Binnenkort komen we bij u terug voor meer Goed Nieuws.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

meer goed nieuws :

- ik moest deze ochtend naar de tandarts en had er helemaaaal geen zin in (wanneer wel) maar de tandarts heeft enkel x-rays genomen en gechecked en een nieuwe afspraak gemaakt, hoera!!!

Sarah zei

Een nieuwe afspraak??? Om drie spuiten te zetten zeker?? :op